WebEx Meeting Center

Služba WebEx Meeting Center představuje moderní nástroj sloužící pro snadné plánování, komfortnější sdílení, tvorbu dokumentů a komplexní archivaci Vašeho online setkání s kýmkoli či kdekoli. Ve sdíleném prostoru urychluje komunikaci, podporuje kolaborační aktivity, podněcuje tvůrčí aktivitu a zvyšuje pracovní efektivitu účastníků konference. Získejte maximum z Vaší webové konference!

Přesvědčte se sami o výhodách WebExu a vyzkoušejte Free Trial verzizdarma!

Prostor pro sdílení

Sdílení a tvorba dokumentace – doména na kterou si rychle zvyknete. Tvorba nových dokumentů je jednoduchá a podněcuje tvůrčí aktivitu všech účastníků konference.

Sdílení a manipulace s dokumentací je možná ve dvou verzích:

  • Možnost sdílený dokument anotovat, přičemž se nemění jeho původní struktura, vkládají se do něj pouze popisky nebo symboly
  • Společné online vytváření dokumentů jako jsou excel tabulky, word dokumentace, powerpointové prezentace

Hlavní atributy

  • Maximálně 25 účastníků v jedné konferenci
  • Sdílení dokumentů, prezentací, videí v reálném čase
  • Spolupráce při vytváření dokumentů online
  • Video v HD kvalitě (360p)
  • Možnost připojení z iPodů, iPhonů, Tabletů
  • Integrace s jinými aplikacemi
  • Vysoké bezpečnostní zajištění
  • Není potřeba zakoupení žádného speciálního SW ani HW
  • Aplikace ke spuštění Meeting Centra jsou zdarma ke stažení
  • Pohodlná komunikace prostřednictvím PSTN audio připojení nebo integrovaného audia VoIP s možností videa v HD rozlišení.

Organizace web konference

K organizování konference je nutné zakoupit licenci, která se váže na jméno a e-mail. Před zakoupením licence je možné vyzkoušet služby WebEx (Meeting, Event, Training, Support) na 30 dní ZDARMA! Free Trial.

Ceník WebEx Meeting Center

Naši specialisté Vám službu WebEx Meeting Center rádi představí online. Zakoupená licence navíc obsahuje 2 hodiny školení ZDARMA!

 

kapacita měsíční cena roční cena
25 účastníků 38 EUR 360 EUR

Pro zakoupení licence nás kontaktujte +420 570 575 505.

Další možnosti

  • Video -  možnost video konference v HD kvalitě. Podmínkou HD rozlišení je 4 jádrový procesor, jinak běží video konference v HQ režimu
  • Hlasové možnosti – možnost audio konferenčního spojení přes internetové rozhraní VoIP, prostřednictvím PSTN nebo rovněž přes audio konferenci Reservationless Plus, pomocí iPodů, iPhonů a Androidů
  • Hlasový indikátor - při sdílení video konferenční módu, hlasový indikátor detekuje hlas mluvícího a zobrazuje ho na hlavním video panelu
  • Přenos a transkrypt dokumentace – jakýkoli vytvořený a upravený dokument je možné po jeho dokončení a uložení zaslat všem účastníkům konference (transkrypt dokumentů umožňuje všechny vytvořené, upravené, uložené dokumenty zašifrovat tak, aby byly přístupné pouze účastníkům konference)
  • Záznam konference – na pevný disk do vlastního PC nebo do Cisco store cloudu (každý účastník má možnost si nahrávku stáhnout z Cisco store cloudu na základě vstupního hesla do svého PC – Velikost Cisco store cloudu je určena charakterem služby a typem licence
  • Integrace s jinými aplikacemi – možnost integrace do aplikací Outlook, Lotus Notes
  • Informace o konferenci – základní informace o konferenci jako je název konference, lokalizace, číslo konference, organizátor konference, počet účastníků

Jiné podpůrné konferenční funkce

  • Polling – možnost zpětné vazby pro vedoucího konference ve formě otázek a automatického vyhodnocení odpovědí
  • Chat – možnost komunikace mezi účastníky konference
  • Práce s dokumentem – funkce umožňující dokument rotovat, přibližovat, tisknout

Dokumenty ke stažení